Pogoji uporabe

SPLOŠNI POGOJI uporabe strani www.kuhajkotchef.si.

Podatki o podjetju

Splošni pogoji spletne trgovine www.kuhajkotchef.si so v lasti podjetja Gastrofuzija d.o.o. in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Podatki podjetja:

Gastrofuzija d.o.o.
Topniška ulica 43, 1000 Ljubljana
Matična številka: 7238436000
ID za DDV: SI 31360424
TRR: SI56 0201 9026 2259 104 (odprt pri NLB d.d.)
Telefon: 041 718 610
E-mail: info@gastrofuzija.si

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Cene

Vse cene so izražene v evrih (€) in vključujejo DDV. Cene veljajo od januarja 2021. Prikazane cene na spletni strani www.kuhajkotchef.si in https://www.gastrofuzija.si/kuhaj-kot-chef/ se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Naročanje blaga

Blago je mogoče naročiti preko spletne strani www.kuhajkotchef.si, preko elektronske pošte ali telefonskega naročila. Telefonska naročila je potrebno obvezno še potrditi preko elektronske pošte na naš e-mail naslov: info@gastrofuzija.si.

Ob nakupu imate možnost plačila:

Po povzetju

Po predračunu

S kreditno / debetno kartico (Mastercard, Visa in American Express)

Prav tako lahko izbirate med običajno dostavo ali osebnim prevzemom.

V primeru, da se odločite za plačilo po povzetju, boste o dostavi obveščeni.

Kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, ko blago odpremimo. Po tem obvestilu je običajno potrebno dan ali dva, da Pošta Slovenije blago tudi dostavi na dani naslov ob naročilu.

V primeru, da morda želite naročiti blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o tem posebej obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

V koliko se odločite za plačilo po predračunu vam bomo poslali potrdilo o naročilu na vaš e-naslov s podatki o plačilu, Sicer pa znesek nakažete na naš TRR:

Gastrofuzija d.o.o.
Topniška ulica 43, 1000 Ljubljana
TRR: SI56 0201 9026 2259 104 (odprt pri NLB d.d.)

Takoj, ko bo znesek nakazan in viden na računu, vam paket pošljemo na naslov, ki ste ga navedli ob naročilu.

Kupec prejme sms obvestilo, ko blago odpremimo. Po tem obvestilu je običajno potrebno dan ali dva, da Pošta Slovenije. blago tudi dostavi na dani naslov ob naročilu.

V primeru, da morda želite naročiti blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o tem posebej obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

Enako velja za dostavo pri plačilu s karticami.

Dostava

Zavedamo se, da boste želeli naročene izdelke prevzeti čimprej, zato bomo poskušali odpremiti blago v roku 1-3 delovnih dni. Večino prejetih naročil skušamo odpremiti še isti dan, izjema so dnevi, ki so izven delovnega časa, torej sobote, nedelje in prazniki.

Naročeno blago je lahko poslano kot odkupna pošiljka in je do končnega plačila last pošiljatelja. V primeru, da naročenih artiklov ni na zalogi, jih bomo dostavili v roku 10 delovnih dni oziroma vas bomo o roku dobave obvestili.

Dostavo izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije. Običajno je med delovniki naročeno blago na naslovu prejemnika naslednji dan ali v dveh dneh od odpreme blaga. V času praznikov in med vikendi se rok dobave zaradi njih ustrezno podaljša.

V primeru, da vas v času dostave ni doma, vas iz Pošte Slovenije obvestijo, da so želeli blago dostaviti in vas na naslovu niso dobili, potem se dogovorite o prevzemu blaga v drugem terminu / na drugem naslovu.

Stroški dostave

Stroški dostave so odvisni od velikosti in teže paketa. Obvestilo o višini zneska dostave vidite ob nakupu v košarici, višina poštnine je vidna tudi na informacija pri posameznem izdelku. Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri banki ali pošti, preko katere izvajate plačilo.

Prevzem

Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte in/ali preko SMS sporočila.

Prevzem je na osnovi identifikacijskega dokumenta osebe, katere podatki (ime in priimek) so bili navedeni kot prejemnik ob oddaji zahtevka za dostavo.

Plačila

Naročene izdelke lahko plačate preko spleta s plačilnimi karticami, po povzetju ali preko transakcijskega računa, po predračunu.

Takoj, ko bo znesek viden na računu, vam paket odpremimo na naslov, ki ste ga navedli ob naročilu.

Obveščanje o nakupu

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V obvestilu prejme številko naročila, opis izdelkov, ki jih je naročil in obvestilo, da lahko v roku ene uro odstopi od pogodbe.

Naročilo lahko iz kakršnegakoli razloga prekličete v roku ene ure. Po tem času se sklepa, da je naročilo sklenjeno in velja kot pogodba o nakupu.

Vse o pravicah o odstopu od pogodbe, vse o plačilnih pogojih in vse o dostavljanju blaga si lahko preberete v naših pogojih poslovanja pod kategorijo Pogoji nakupa izdelkov.

Hvala za vaše naročilo.

Gastrofuzija d.o.o. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

Podjetje ponudbe hrani v svojih elektronskih evidencah. Potrošniku, s katerimi je podjetje poslovalo, mu na njegovo zahtevo z utemeljenim razlogom, ki jo pisno odda na naveden naslov, priskrbi podatke o njegovi pogodbi. Podjetje podatkov ne posreduje tretjim osebam in jih uporablja za lastne evidence.

Napačni podatki

Če ste po opravljenem nakupu ugotovili, da ste nam posredovali napačne podatke ali pa bi želeli spremeniti naslov prejemnika, nam spremembo podatkov sporočite po telefonu: +386 41 718 610 oz. po e-pošti: info@gastrofuzija.si

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@gastrofuzija.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom tukaj.

Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Gastrofuzija d.o.o., Topniška ulica 43, 100 Ljubljana, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

Preklic naročila

Prejeta naročila lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno oz. najkasneje 1 uro po oddaji naročila. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte info@gastrofuzija.si. V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

V naslovu sporočila: Preklic naročila

V vsebini sporočila:

a) ime in priimek kupca
b) naslov naročnika
c) številka naročila
Odgovornost za stvarne napake

Stvarna napaka je kadar:

– izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,

– izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,

– izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,

– je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

Stvarno napako lahko uveljavi kupec, ki nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Pohvale, Pritožbe

Pohvale lahko kupec sporoči na našo elektronsko pošto info@gastrofuzija.si ali na naslov sedeža podjetja.

Prav tako na isti naslov kupec sporoči morebitne pritožbe.

Vse morebitne spore rešuje za to pristojno sodišče (stalno prebivališče potrošnika).

Pristojno sodišče prodajalca je v Ljubljani.

Kot opcijo reševanja sporov se kupec lahko obrne tudi na Zakon o izven sodnem reševanju sporov (Uradni list, RS št.81/2015).

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Gastrofuzija d.o.o. , ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage .

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Garancija

Za pogoje uporabe in garancija izdelka veljajo pogoji in garancija proizvajalcev izdelkov.

Varnost in zasebnost

Vse podatke, pridobljene ob naročanju, bomo uporabljali samo v namene naročanja izdelkov in za namene brezplačnega obveščanja naročnikov o bodočih akcijah jih ne bomo posredovali tretjim osebam.

Vsak nakup zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

Obvezujemo se, da bodo kakršnikoli osebni podatki pridobljeni preko spletne strani www.kuhajkotchef.si in https://www.gastrofuzija.si/kuhaj-kot-chef/ v celoti ostali v lasti podjetja Gastrofuzija d.o.o. in bodo služili izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila ter obveščanja kupcev o najnovejših akcijah in drugih promocijskih aktivnostih, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugačno obliko uporabe posredovanih podatkov.

Z vsemi posredovanimi osebnimi podatki bomo brezpogojno ravnali v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Komunikacija

Gastrofuzija d.o.o. bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

– jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

– pošiljatelj bo jasno razviden,

– različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

– jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

– željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Gastrofuzija d.o.o. izrecno spoštovala.

Splošno

Skrbimo in se trudimo, da je spletna stran ažurna in točna, vendar so napake možne, za kar se že v naprej opravičujemo. Pridržujemo si pravico do vsebinskih sprememb spletne strani www.kuhajkotchef.si in https://www.gastrofuzija.si/kuhaj-kot-chef/ kakor tudi splošnih pogojev. Vsaka uporaba slik, logotipov ali blagovnih znamk je brez pisnega dovoljenja lastnikov prepovedana in predstavlja kršitev zakona s področja avtorskih pravic in blagovnih znamk.

Gastrofuzija d.o.o. ni odgovorna za občasno nedelovanje strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij ter nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na teh spletnih straneh.

Objavljene fotografije so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Z oddajo naročila kupec sprejema splošne pogoje poslovanja.

Gastrofuzija d.o.o., Topniška ulica 43, 1000 Ljubljana

Zaslužiš si bolj uživati v hrani!

Vpiši vsaj email, morda bo jutri pravi dan za tole?